UDLEJNING

Står du og mangler et sted at holde dit arrangement hvad end det er bryllup, fødseldag, begravelse, konfirmation, eller andet, så er Birkum forsamlingshus et godt valg. Se vores priser og tag et kig i vores kalender, og se om huset er ledig den dag du ønsker bookning.

UDLEJNING AF FORSAMLINGSHUSET

Forsamlingshuset lejes som nøglehus, hvor du selv står for arrangementet.

Udlejning af forsamlingshuset kan ske ved henvendelse på tlf: 23 66 25 79

 Vi tilbyder desværre ikke ungdoms fester i øjeblikket.

UDLEJNINGS PRISER

FEST, RECEPTION O. LIGN.

Huset kan, hvis ikke andet aftalt, benyttes fra 

kl. 08:00 til kl. 06:00 den følgende dag. 

HELE HUSET      2500,-

STORE SAL         2100,-

LILLE SAL          1800,-

EKSTRA DAG     500,-

Herudover skal der betales et depositum på 1000 kr.

ALLE PRISER ER INKL RENGØRING OG SERVICE.

MØDER, BEGRAVELSER O.LIGN

MAX 6 timers leje

 

HELE HUSET      1800,-

STORE SAL         1400,-

LILLE SAL          1200,-

 

Herudover skal der betales et depositum på 1000 kr.

ALLE PRISER ER INKL RENGØRING OG SERVICE

UDLEJNINGSBETINGELSER

Huset skal efterlades ryddeligt, alt skal retur på rette plads, køkken skal efterlades efter ophængt instruks. Gulve fejes.

Såfremt der opstår skade på inventar og hus, vil der blive fremsendt en regning på udbedring af skaderne. 

Mindre skader modregnes i depositum. 

Borde og stole skal efterlades som beskrevet på anvisning ophængt i depotrum.

I køkkenet ligger vejledning for brug af køkkenet: ventilation, gasbord, opvaskemaskine og ovne.

Papkasser foldes sammen og lægges i container. Ingen guirlander eller gran i containeren. Ingen flasker udenfor huset – (vis hensyn til naboerne). Flasker tages med af lejer. 

Alle udvendige døre skal være låst. 

 

Er der noget du er i tvivl om, er du velkommen til at kontakte os.

INFORMATION OM HUSET

Stor og lille sal med plads til henholdsvis 100 og 35 personer 

Køkken, stor entre med garderobe, scene og handicap venligt, der forefindes både puslebord og handicap toilet.

Forsamlingshuset er et ”nøglehus”, hvilket betyder, at De som lejer selv er vært og står for hele arrangementet. 

10 stk. Små borde 1,20 x 0,80 m 

13 stk. Store borde 2,0 x 0,80 m 

Store sal 9,30 x 12,90 m 

Lille sal 6 x 7.10 m Scene 5 x 4 m 

Æresport: Rundt om døren 7 m eller med støtte 10 m 

Huset er fuldt udstyret med service til 100. 

Der skal selv medbringes: 

Toiletpapir, opvaskemiddel, håndklæder, håndsæbe til toiletter, viskestykker, karklude og duge.

Flagning på Bystævnet

Ønsker du at få flaget hejst på stævnet ved en af følgende begivenheder:

 

Konfirmation

Bryllup

Sølvbryllup

Guldbryllup

Diamantbryllup

Begravelse

Runde fødselsdage ved 80 – 90 – 100 år

 

Kan du kontakte

 

Frank Elkjær Madsen

Tlf: 65972511   /  30136597

Mail: kirstenmadsen@city.dk



Ørbækvej 713, 5220 Odense SØ - 10 km fra Odense C

Luk menu